lördag 24 januari 2009

Jag älskar att dansa

Det är ju populärt med dans nu och jag hoppas verkligen att fler upptäcker linedance, som är min favoritdans just nu. Det är en så bra dans för man kan dansa till alla sorters musik och man kan åka ensam till en danstillställning och ändå dansa tillsammans med andra precis så mycket man vill.
Om en månad ska jag och yngsta dottern åka till Stenungsbaden och dansa linedance hela helgen, det ska verkligen bli underbart.
Tidigare i kväll så har jag gjort en insats för att få fler att upptäcka hur kul det är med linedance. Jag var överraskningen på en 40-årsfest och lärde födelsedagsbarnet dansa California Freeze. Sen fick alla som ville också prova på. Det blev jättelyckat och det var många som frågade efteråt var man kan dansa linedance. Vi får se om några av dem kommer till intensivkursen som jag ska hålla på lördag i Älvängen.

Inga kommentarer: