lördag 10 januari 2009

Inga nyårslöften!

Jag bestämde mig för att inte ge några nyårslöften eftersom jag bara brukar klara att hålla dem i några veckor. Det ä bättre att göra ett allvarligt försök att ändra något lite då och då när jag verkligen är motiverad, då går det bättre och jag blir mycket mer uthållig.
I höstas bestämde jag mig för att sluta min anställning på SV Tjörn/Stenungsund efter en lång tids fundering. Det innebär att jag nu "bara" har politiken och mitt lilla företag att ägna mig åt. Jag har en plan att göra lite mer hobbybetonade saker också. För att hinna med det ska jag planera så att jag har en dag hemma varje vecka har jag tänkt. Då ska jag förbereda nästa linedance-grupp och jobba lite med mitt företag och så ska jag handarbeta, baka och laga mat. Det gick inte så bra med det i höstas, jag fyllde raskt alla lediga dagar med sammanträden och måsten. Nu när det är 2009 ska jag ta nya tag. Men det är inte ett nyårslöfte!

Inga kommentarer: